8 Temmuz 2012 Pazar

Bitenler-9

Haziran ayının bitenlerini gecikmeli olarak ancak yayınlayabiliyorum, ara verdim falan dedim ama taslaklarda bunu hazır bulunca yayınlamak uzun sürmedi. Temmuz'unkiler de birikiyor, umarım onları da bir ara yayınlama fırsatı elime geçer.


1) Palmolive Firming Duş Jeli: Blogu açtığımdan beri evdeki bu duş jelinin stoğunu kullanıyordum, sonunda bitti:)

2) Avon Advanced Techniques Split End Mender: Bence işe yaradı, bunu düzenli kullandığımda uçlarımda daha az kırık olduğunu fark ettim ama ambalajı o kadar uyduruk ki daha ilk kullanımda ağzı parçalanmıştı.

3) Yung Saç Köpüğü: Ucuz ve işini yapan bir köpük ama hemen bozulup sıvılaştı, ben de attım. Pek tavsiye etmem, Watsons'ta satılıyor.

4) Avon Skin So Soft Tüy Azaltıcı Losyon: Yine çöpü boylayanlardan, ben losyon falan süremiyorum vücuduma :D

5) Yves Rocher Portakal Çiçeği Vücut Losyonu: Bu da artık bozulmuş, losyon kullanmamamın sonucunda.

6) Avon Foot Works Ayak Deodorantı: Yves Rocher'den başka bir tane kullanmıştım, onun yanında bir işe yaramadı diyebilirim eğer çok terleyen ayaklarınız varsa.

7) Avon Clearskin Blemish Clearing Duş Jeli: Bunun bu fiyat aralığında muadilini düşünemiyorum, ama aşırı iyiydi de diyemem. İndirimde görürseniz deneyebilirsiniz, orta karardı.

8) Chloe Narcisse: Aşırı aşırı ağır bir koku, kardeşim bitirdi. Ben asla sıkamazdım. Pek kalıcı değil diyor tende, ama çok da ağır anlamadım :)

9) Britney Spears Fantasy: Şekerli, kullanımı rahat bir koku. Sevdim ve baharda kullanmak için ideal bence.

10) Dermalogica Clearing Skin Wash: Bu mini boydu, ayrıntılı yazısı bu linkte.

11) Flormar Top Coat: İyice kıvamı katılaşmış, zaten dibi kalmıştı. Ben Golden Rose'un şeffaf ojesini daha çok seviyorum niyeyse, hem şişesini hem de kıvamını.

12) Uni Baby Wipes: Ağır kokmuyor ve cildi rahatsız etmiyor.

13) Palmolive Göz Maskesi: Dura dura içindeki jel kaybolmuş, buharlaştı herhalde:(

14) Avon Naturals Badem&Avokadolu Saç Balmı: Bir işe yaramayan, vıcık vıcık ve saçı ağırlaştıran bir ürün. Sevdim diyemem ve tavsiye de etmem.

Sizin aralarında kullandıklarınız, merak ettikleriniz, sevdikleriniz neler?

2 yorum:

  1. Bugün ben de dahil herkes bitirdiklerim postu yapmış:) chloe'nun parfümleri bana da ağır geliyor nedense.

    YanıtlaSil
  2. ne çok şey bitirmişsin :) darısı başıma :) bu arada bloguma beklerim http://bugunnesursemm.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil