23 Temmuz 2012 Pazartesi

Bitenler-10

Bloga aram devam ediyor ama balayında parmağımı kırdığımdan birkaç gündür evde yatıyor ve can sıkıntısından deliriyorum, o yüzden de bir yazı gireyim bari dedim. Bu ayın bitenleri yine kalabalık, Türkiye'de yazdığım son bitenler yazısı olacağı için evde ne var ne yoksa kullanıp tüketmeye çalıştım.


1) Neutrogena Pembe Greyfurt Peeling: Kokusu güzel ama kendisi sıradan bir peeling. Yüz ürünlerinde buram buram kokulardan rahatsız olmayanlar deneyebilir.

2) Avon Clearskin Professional Deep Pore Cleansing Scrub: Daha önce de yazdım, aynı Garnier 3ü 1 arada gibi bir yapısı var. Ben duşta bitirdim.

3) Yves Rocher Pure System Tonik: Yazısı burada. Pek sevemedim açıkçası, kıvamı losyonumsu olduğundan bir toniğe göre uzun gitti ama alışamadım.

4) Dove Summer Glow: Bozuldu attım. Biraz geç emilse de sevmiştim bunu. Otobronzanlara göre daha doğal ve kullanımı daha kolay.

5) Avon Foot Works Ayak Deodorantı: Terlemeyi azaltmadı ama kokuyu biraz kesti. Yine de tavsye etmem.

6) Yves Rocher Lavantalı Ayak Deodorantı: Bu artık üretilmiyor ama bence aşırı iyi bir ayak ürünüydü. Terlemeyi minimuma indirmeyi başaran nadir ayak ürünlerinden biri oldu benim açımdan. Şimdi krem formunda var ama denemedim onu.

7) Avon Naturals Vanilyalı Peeling: Muhteşem kokuyor, kesinlikle alın.

8) 8x4 Beauty Deodorant: Güzel kokuyordu, memnun kaldım. Ter kokusuna da iyi şekilde önledi.

9) Avon Naturals Muzlu Saç Kremi: Saçımı ağırlaştırdı ama kokusu muhteşemdi, hala satılıyor olsa alırdım :)

10) Avon Advance Techniques Intense Repair Saç Maskesi: Onarma bakımından oldukça memnun kaldım, saç uçlarımda gözle görülür düzelme oldu.

11) D&P Açık Parfüm: Lancome Aroma Fit olandı, çok turunçgil geldi bana.

12) Avon Naturals Shine Drops: Bir işe yaramayan bir saç serumu, sakın almayın. Paranıza yazık olur.

13) Neutrogena Skin Clearing Fondoten: Buradan ayrıntılı okuyabilirsiniz.

14) Flormar Quick Dry: Spreyin yanında bunu sevmedim, dökülüp durdu ve işe fazla yaramadı.

15) Avon ColorTrend Fondoten: Çok berbattı, kullanmadım bile. Hemen çöpü boyladı.

16) Avon Pure Pore Fection Maske: Duşta vücut peelingi yapıp tükettim.

17) Forhans Diş Macunu: THYnin uçakta verdiği bu macun bence çok kötü ama seyahatlerde işe yarıyor.

18) Golden Rose Göz Kalemi: Bu yazıdaki 334 numara.

19) Dermalogica Concealing Spot Treatment: Çamursu kıvamı yayılmıyor, rengi çok koyu ve iğrenç kokuyor. Tam boy fiyatı da gerçekten pahalı, bunun yerine başka ürünlere harcayın.

20) Avon Clearskin Blemish Treatment: Artık üretilmiyor ama ben spot treatment olarak memnun kalmıştım. Bu 4. tüpümdü hatta.

21-22) Casuelle Girls Lolipop Glosslar: Bozulmuşlar, zaten pek kalıcı değillerdi haliyle.

23) Watsons Çilekli Maske: Ben bu maskeyi sevdim, hatta düğünümden önce de bunu kullandım. Hem güzel kokuyor, hem cildi iyice arındırıp yumuşacık bırakıyor. Tavsiye ediyorum.


Bunlar da kuruyan ve bozulan ojelerim. Normalde blogumda ojelere yer vermiyorum çünkü oje sürmeyi pek sevmiyorum ama almaya meraklı olduğum bir dönemden kalan 100den fazla ojem vardı. Kuruyanları ata ata azalttım ama halen 50 civarı var sanırım. Neyse, bunlar da Flormar, Claire's, Alix Avien vb markalı çöpe giden ojeler.

6 yorum:

  1. TBS nin de muzlu saç kremi var ve resmen muzlu puding :) hem kıvamı hem de kokusu kesinlikle tavsiye ederim :)

    bir sürü şey bitmiş ne güzel darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  2. çok şey bitmiş birde bende bitire bilsem :) kala kala hep bozuluyor

    YanıtlaSil
  3. YOU HAVE A VERY NICE BLOG, WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?

    YanıtlaSil