26 Haziran 2012 Salı

Sephora İndiriminden Kaptıklarım

Bavul hazırlama telaşesi içerisinde ne kadar çok eşyam olduğunu fark ettim, bu da beni artık gereksiz şeyler almaktan soğutsa da Sephora indirimde ihtiyacım olan birkaç şeye karşı kayıtsız kalamadım. Rengarenk rujlarla, farlarla, allıklarla dolu standdan sadece bunları almak çok zor geldi ama en azından bavulları kapatana kadar artık kendimi tutmak zorundayım :)


Aldıklarımın ilki Sephora Perfection Primer, internette okuduğum kadarıyla cilde ışıltı katan bir bazmış bu. Yanak bölgemde kullanmayı düşünüyorum, burnum ve alnım için son ihtiyacım olan şey parıl parıl parlamaları.

Yine Sephora'nın kendi markasından Makeup Setting Mist'i ise bu perşembe ve cuma olan mezuniyet törenlerim ve cumartesi gecesi balomda kullanacağım, umarım memnun kalırım ve yağlı cildimde hemen kaybolan makyajımın ömrünü birazcık da olsa uzatır.

Son olarak Pacific Curacao kokusunun çanta boyu spreyini aldım, yaz günleri bence çantada mini bir parfüm şart.

Fiyatları da yazayım indirimi takip etmek isteyenler için, baz ve sabitleyiciyi 20 TL, çanta kokusunu ise 5 TLye aldım.

İndirimde çok güzel şeyler var, bence en yakın Sephora'ya bir uğramalısınız :)

6 yorum:

  1. Merhaba,ben bugün Capitol Sephora'ya gittim.İndirimli ürünleri bir standa koymuşlardı.Senin bahsettiğin gibi renk renk allıklar,farlar falan yoktu.Makyaj sabitleyici ve bazı gördüm sadece.Tamamen bir hayal kırıklığı oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben palladiumdan aldım bunları 1-2 gün önce. biten çok şey vardı ama hala kalan bir sürü ürün gördüm,palladium'a bakabilirsin bugün de önünden geçtim ve hala pek çok şey duruyordu içerde

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Özellikle sabitleyiciyi merak ettim, bugün ben de gittim ssephora'ya ama bunu gözden kaçırmışım sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle Güle Kullanın uygun fiyatlara almışsınız

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, ben de yarın atacağım kendimi Sephora'ya umarım ben gidene kadar talan edilmiş olmaz herşey :)

    YanıtlaSil