4 Nisan 2012 Çarşamba

Avon Top Allık

Top allıklar çocukluğumdan beri eğlenceli görünüşleriyle favorilerimden, Avon'un top allığı da bu zaafım sonucu elime geçti.


Allığın içinde hem şeftali tonlu hem de pembe tonlu toplar olduğundan pembe-şeftali karışımı hoş bir renk veriyor ama daha önce bloglarda rastladığım üzere rengi alabilmek için en az 4-5 kat sürmek gerekiyor.


Renk çok doğal ve güzel bence, içindeki minik ışıltılar ise rahatsız edecek boyutta değil ama elimdeki renge ulaşmak için 4 kat sürdüm ve bu kadar çok uygulama toz toz duruş yarattı.

Sonuçta ben bu allığın rengini çok çok sevdim ama yapısından hiç hoşlanmadım. İndirimsiz fiyatı olan 40 TLyi kesinlikle hak etmiyor, bu fiyata çok daha kaliteli alternatifler bulmak kolay. Rengi açısından da hafif, belli belirsiz bir ışıltıyı tercih edenler kullanabilir ama bu ürünle koyu renge ulaşmak oldukça zahmetli. Ben zaten yanaklarımda fazla renk sevmediğimden ve bunun da tonuna bayıldığımdan kullanmaya devam edeceğim ama sizin bir allıktan beklentilerinizi karşılamama ihtimali yüksek, hele ki hatırı sayılır bir fiyatı varken. Buna yakın renk önerilerinizi de duymayı isterim:)

6 yorum:

  1. bu allığı ben de çok seviyorum ama gel gör ki fikirlerimiz aynı seninle.ancak yaz aylarında hafif allık kullanmak istediğimde çok çok kullanıyorum ama renk alabilmek oldukça zahmetli.ama rengi çok güzel itiraf etmek gerekirse, ben yarı indiirme girdiğinde almıştım o zaman bile bayaa pahalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben rengine aşığım, o yüzden vazgeçemiyorum ama kaç kat geçiyorum alelacele sabahları:) ben de indirimden aldım ama 20ye bile daha iyisi bulunur yani

      Sil
  2. Allıkta ben burdayım diye bağıranları sevmediğim için ve çoğu öyle olduğu için arayış içindeydim. Yazın benim için çok iyi oldu, alırım ben bunu acımam.;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer hafif renk arıyorsan bunun renk vermesi çok çok az

      Sil
  3. çok şirin renkler
    küçükken annemin allığıyla boya yapmıştım:)
    annem kızmıştı
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kız çocukları ve makyaj malzemeleri:)

      Sil