9 Mart 2012 Cuma

theBalm Stainiac Homecoming Queen

Stain denilince aklıma hep Benefit geliyor ama uzun süredir denemek istediğim Benetint ve Cha Cha Tint'i ülkemizdeki astronomik fiyatları nedeniyle almadım.

Alternatif olarak aklıma gelen Body Shop'un bir staini var ama sadece tek renk, o da pembe-kırmızı arası. Bir de theBalm'ın Stainiac'i var, bunlar üç renk: koyu pembe, açık pembe ve turuncu.

Şeftali tonlarını her zaman kendime pembelerden çok yakıştırıyorum, bu nedenle de dünkü kadınlar günü indiriminden turuncu stain Homecoming Queen'i çok uygun bir fiyata satın aldım.


Bu da swatchı, renk gerçekten çok tatlı bir turuncu. Ben elimde yoğun uyguladım tabii, normalde yanaklara kullanılırken yayarak sürülürse hafif ve doğal bir şeftali renk bırakıyor, ama ben bunu dudaklarımda kullanacağım. Dudaklar içinse her bir kat kuruduktan sonra yenisini sürerek renk yoğunluğunu ayarlamak mümkün.


Rengin kalıcılığı da güzel, dün mağazada iki rengi elimde denedim ve kaç kez yıkamama rağmen hala ikisi de hafifçe leke bıraktılar. Zaten stainlerin özelliği olan doğal renk bırakma ve kalıcılığın ikisini de hakkıyla yerine getirdiğini düşünüyorum.

Uygun fiyatlı, doğal ve kalıcı bir ürün arayanlara bu staini gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder