8 Mart 2012 Perşembe

Kadınlar Günü Gratis İndirimi (theBalm-Max Factor-Avon)

Okuldan çıkışta Gratis'e koştum, çünkü çok güzel kadınlar günü indirimleri vardı. Özellikle theBalm ürünlerine hep bakıp almadan geçiyordum, %50 indirim olunca artık almanın vaktidir dedim.


Hepsini ayrıntılı yazacağımdan sadece genel alışverişimi göstereceğim. Önce theBalm standından iki sefer bakıp vazgeçtiğim Nude'tude paleti sadece 30 TLye aldım, şaka gibi değil mi? Dünkü yazımda tanıttığım Golden Rose paletle aynı fiyat neredeyse, almamak olmazdı:)

Nude ruj arıyordum bir süredir ama nude bence pembe olmamalı, bej olmalı. Denediğim tonlar hep çok pembe duruyordu, theBalm'dan Mai Billsbepaid ruj hoşuma gitti aldım, bir de çok tatlı "coral" denilebilecek turuncumsu stain Homecoming Queen'i aldım. Tam fiyatlarını bilmiyorum ama ruj da stain de indirimle 12-15 TL arasına geldiler sanırım, belki stain 20TLye yakın da olabilir, bilemedim. Edit: Stain 19 TL, ruj da 14 TLymiş.

Plastik fırçalı yapıştırmayan maskara arayışımı blogda birkaç sefer yazdım, Max Factor de genelde muadillerine göre pahalı bulduğum bir marka olduğundan uzak duruyordum ama %50 indirimle 22 TLye False Lash Effect maskarayı aldım. Umarım bu maskara arayışlarıma son verir.

Bir de gezerken Avon'dan mini tester tarzı bir ruj verdiler. Ruj yeni Shine Attract serisinden Mysterious Mauve. Vallahi sürer sürmez bayıldım, dışı gloss kaplı bir ruj ve hem yumuşacık hem harika renk veriyor. Ayrıca yazacağım bu ruju ama hemen bir iki renk daha sipariş etmeye niyetlendim, o kadar hoşuma gitti.

Bugünün alışverişi işte bu kadar, ama Gratis'te Maybelline ve Loreal hariç tüm standlarda %50 vardı ve aklım pek çok şeyde kalmadı değil:) Hepsini ayrıca tanıtacağımı tekrar belirteyim ama merak ettiğiniz varsa yazın, onun yazısını önce hazırlarım.

15 yorum:

  1. Güle güle kullan .çok güzel şeyler almışsın.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler almışsııın,güle güle kullan :) Ben dışarı bile çıkmadım bugün,zaten bu indirimler genelde parasız zamanlarıma denk geliyor nedense :D Bana da anca alınanların postlarına bakmak kalıyor böyleee hahahh ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de parasız dönemim ama annem finanse etti bunları :D

      Sil
  3. güle güle kullan canım,çok karlı bir alışveriş olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de indirimi yakalayınca sevindim :)

      Sil
  4. Off kafamı duvarlara vurmak istiyorum bu indirimi kaçırdığım için :(

    Sen çok iyi faydalanmışsın, aldıklarının hepsine de bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de okulda öğlen internette gezerken tesadüfen gördüm indirimi

      Sil
  5. Güle güle kullan canım.. Bu indirim bal-kaymak oldu gerçekten. Yorumlarını ve yakın plan fotoğrafları merak etmeye başladım bile :)

    Ben de aldıklarımı blogda yayınlarım bugünlerde..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet indirim harika oldu, theBalmı deneyeceğim bu sayede:)

      Sil
  6. Thebalm ürünlerini çok uyguna almışsın, normal fiyatları da kalitesine göre oldukça iyiyken, bir de üstüne indirim harika olmuş.Bu arada Avon Gratis'te satılıyor mu? Ben mi göremedim nedir,hiç denk gelmedim. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, avon satılmıyor ama promosyon dağıtıyorlardı tanıtım amaçlı

      Sil
  7. Uff yaaaa, ben de kaçırdım bu indirimi, bunalımlardayım :( Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  8. yılbaşında da olur mu %50 indirim the balmda özellikle ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum ama bu sene sevgililer gününde %30 olmuştu, özel günlerde indirime girme olasılığı var yani. en iyisi gratis sitesini takip etmek

      Sil