13 Mart 2012 Salı

Beyonce Pulse

Parfüm tanıtma özürlüyüm ama elimden geldiğince bu parfümü anlatmaya çalışacağım:) Bu kokuyu gerçekten çok merak ediyordum, bugün alabildim.


Beyonce'in Pulse adlı bu kokusunu içindekileri gördüğüm an wishlistime yazdım :) Parfümün üst notaları armut, Blue Curacao ve bergamot içeriyor, orta notalarda orkide, yasemin ve şakayık var, alt notalarda ise vanilya, misk ve odunsu kokular yer alıyor.

Benim tenim buğday olduğundan çiçek kokuları bana hiç yakışmaz, genelde meyveli ve tatlı kokuları tercih ederim. Bu kokuyu ise isteme nedenim görünüşüne ve rengine bayıldığım Blue Curacao içermesiydi.

Bugün Boyner'de testera rastlayınca hemen atladım ve gerçekten de bu parfüm istediğim kadar varmış dedim. Tarif etmesi zor ama hem tatlı hem de hafif çiçeksi bir koku, aynı zamanda da ferah:) Çok karışık oldu sanırım ama benim tenimde bu parfümde en baskın duyulan koku Blue Curacao, bu da parfüme hem şekerli hem de ferah bir hava veriyor.

Kalıcılığı çok fazla değil ama ağır bir koku da değil zaten, bence tam baharlık. Beyaz tenli annemde çiçek notalar ağır bastı ve biraz ağır oldu ama bence koyu tenlerde gerçekten harika oluyor. En güzel yanlarından biri de 100 ml fiyatın sadece 69.90 TL olması.

Bir sonraki AVM ziyaretinizde eğer tatlı ama hafif kokulardan hoşlanıyorsanız bir koklayın diyorum, ben gerçekten bu parfüme bayıldım:)

Bu da şişesi, kendiminkini daha açmayacağımdan netten bir resmini koyuyorum, çok futuristik ve bence hoş bir şişe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder