9 Şubat 2012 Perşembe

Skin Recipe Yüz Maskeleri

Bu yüz maskeleri Gratis'te 3 TLye satılıyor ve her ne kadar tek kullanımlık dursa da kıvamları yoğun olduğundan içindeki miktar 4-5 kullanıma rahat yetiyor. Ben pakedi makasla dikkatlice açıp bir sonraki kullanımlar için ağzını sararak buzdolabında sakladım.

Şimdiye kadar bu maskelerin iki çeşidini kullandım, Cream-Oatmeal yani yulaflı olanı ve Peach Kernel-Walnut yani şeftali ve cevizli olanı.


Şeftali ve cevizli olanın üzerinde gözenekleri derinlemesine temizlediği iddia ediliyor. Kremsi yapıda, içinde de büyük büyük tanecikleri var. Tanecikler yüzü çizecek kadar sert ve büyük geldi bana, bir de yapısı krem gibi olduğundan yağlı ciltlere pek uygun değil. Güzelce nemlendirip temizliyor ama bence normal ciltlerde daha iyi olur. Bir de çok bastırmadan sürmek lazım.



Yulaflı olanı kullanıp atmıştım o yüzden resmini internetten buldum. Bunun vaadleri ise siyah noktaları ve gözenek içine birikmiş kirleri temizlemek. Kıvamı tanecikli bir scrub gibi ve bir süre bekleyince kuruyup gergin bir hal alıyor. Ferahlatıcı ve güzel bir maskeydi, sadece tek bir paketten siyah noktlara çok iyi etki etti demem zor ama güzel temizleyen, kurutmayan ve cilt tonunu düzgünleştiren etkiler gözlemledim. Yine kremsi ama şeftaliliye göre yağı emen bir yapıda buldum.

İkisi de tekrar denemek isteyeceğim kadar güzel değiller ama yine de yağlı bir cildiniz varsa ve değişik yüz maskeleri kullanmayı seviyorsanız Cream-Oatmeal denenebilir. Ben eğer Gratis'te varsa bu markanın bir de problemli ciltler için olan salatalıklı çeşidini denemeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. görünüşleri çok sevimliymiş ama mağazada hiç dikkatimi çekmemişti, bi denemek lazım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de ambalajları dikkatimi çekmişti:)

      Sil