3 Şubat 2012 Cuma

Rimmel Extra Super Lash

Bu maskarayı Watsons'ta indirimden almıştım.


Biraz kullandığıma göre artık yorum yapabilirim. Bunu görünce hemen kaçıyoruz, çünkü uzatma konusunda sıfır. Hiç mi uzatmaz bir rimel bilemiyorum, dolgunlaştırmada ise birazcık işe yarasa da vasatın üstüne çıkmıyor. Kirpikleri yapıştırma sorunu yok ama zaten doğru düzgün belirginleştirmediğinden bir de yapıştırmasın bir zahmet.


Bu da fırçası, klasik bir fırça. Ama diyeyim sakın indirime falan kanıp almayın, bir önceki uyduruk Avon maskaram bile buna kaç basıyordu.

Rezalet diyorum ve yeni bir maskara arayışlarıma kaldığım yerden devam ediyorum.

2 yorum:

  1. http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/2012/02/tum-makyaj-malzemelerim-kaybolsa.html

    cnmm yolladığın mimi ancak cevapladım.

    Bu rimelin kötü olduğunu bizzat deneyimlemiştim ama blogta yazamadan atmış bulundum. Uygun fiyatlı bişey arıyorsam maybelline false eyelashes derim ama 40 TLlere çıkabilirsen max factor calorie 2000 derim
    öptüüüm

    YanıtlaSil
  2. SaR- teşekkürler, bugün başka bir maskara aldım gratisten ama ondan da memnun kalmazsam maybelline aklımda olacak:)

    YanıtlaSil