14 Şubat 2012 Salı

Cilt Lekelerine Etkin Çözüm: Çay Ağacı Yağı

Uzun süredir bloglarda gördüğüm TBS çay ağacı yağını denemeyi düşünüyordum ama zaten yağlı cildime yağ sürmek bana saçma geliyordu, bu nedenle almayı erteliyordum. Çay ağacı yağıyla tanışmam beklediğimden farklı bir şekilde oldu.


Boots, İngiltere'de yaygın bir drugstoremuş. Kardeşim de oradayken dişetleri ağrıyınca bunu almış ve dönünce kalanını bana verdi. Ben de hazır elime geçmişken deneyeyim dedim ve bir pamuğa tonik gibi damlatarak cildimin kırmızı kırmızı akne izi lekeli yerlerine uyguladım.


İlk önce kokusu konusunda bir uyarı, ya sevecek ya da nefret edeceksiniz. Bence pis bir koku ama yüzüme sürmemi engelleyecek derecede kötü değil. Ayrıca ilk seferinde yüzüme yağ sürmek garip geldi, emilene kadar yağlı hissi garipsedim ama kısa sürede cildim yağı emdi ve geride de vıcık vıcık bir doku ve parlama bırakmadı.

Naneli bir his gibi ferahlık ve yanma yapıyor ilk uygulandığında ama emilmeye başladıkça geçiyor. Ben bunu 4-5 kere pamukla uyguladım ve şimdiden lekelerimde gözle görülür bir azalma ve iyileşme gözlemledim. Genelde doğal ürünlerle pek aram yoktur ama çay ağacı yağı gerçekten de lekeler üzerinde etkili çıktı, bundan sonra kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu.

Hemen nerelerde bulabileceğimi araştırdım, TBS ve Oriflame'in var ama ben kendi yedek şişemi Arifoğlu'ndan aldım. Body Shop'ta yağın fiyatı 16.95 TLydi sanırım, Arifoğlu'nda ise daha büyük bir şişeyi 8 TL'ye aldım.

Eğer cildinizde kırmızı lekelerden şikayetçiyseniz çay ağacı yağını kesinlikle deneyin. Benim gibi aşırı yağlı bir cildiniz varsa ve yağ uygulamaktan çekiniyorsanız bile denediğinizde memnun kalabilirsiniz.

12 yorum:

  1. ben bu yagın sadece akne azalsın dıye oldugunu sandım hep
    hemen alıyım
    ya
    bak yıne alınacak bir sey cıktı
    8 lıraya yarıyacaksa hıc bi sey valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem akne kurutucu hem de kızarıklıklarına iyi geliyor:)

      Sil
  2. hem stiğini hemde yağını kullandım, hiçbir açılma göremedim cildimde :(
    kokusu da cabasıydı, yine de kullanmıştım..
    fakat la roche posay Mela D' nin yararını gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt tipinin etkisi var bence, bir de mela d daha çok koyu lekelere iyi geliyormuş sanırım. benim kırmızı akne izlerime bu iyi geldi ama cildimin genç olmasının ve izlerin de yeni olmasının etkisi olabilir

      Sil
  3. Teşekkürler güzel bir paylaşım :)

    YanıtlaSil
  4. ya ben aldım ve bır aydır kullanıyorum ama pek faydası olmadı sankı
    rossmanda
    orjınal ve dogal yuzde yuz olanı var hem de
    tavsıye ederım
    6 lıra gibi
    sa dokulmesıne de ıyı gelıyomus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çok insandan da faydasının pek dokunmadığını duyuyorum, cilt bakım ürünleri ne yazık ki kişiden kişiye farklı etki ediyor ama en azından diğer leke açıcılardan daha doğal ve ucuz bir ürün:)

      Sil
  5. Yuzumuze surdugumuzde kac saat kalmasi gerekiyor?

    YanıtlaSil
  6. Yuzumuze surdugumuzde kac saat kalmasi gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç saat durursa dursun farketmez canım gece sürüp sabah yikayabilirsin bitkisel olduğu için hiç bir zararı yok

      Sil
  7. Bende kullandım ama sanki sürdüğüm yerde tekrar sivilce çıktı ve ogunden sonra hic kullanmadm sizde de böyle bi etkisi oldumu

    YanıtlaSil
  8. Dogum lekelerin iyi geliyormu acaba

    YanıtlaSil