4 Şubat 2012 Cumartesi

Bugün Neler Aldım (Koton-Gratis-Watsons)

Geçen pazardan beri kar sayesinde evden çıkmıyordum, bugün hava güzel olunca kendimi dışarı attım:) Bir arkadaşımla buluşup biraz alışveriş yaptık, kredi kartımı evde unuttuğumdan az şey alabildim ama iyi oldu. Bunlar da bugünün ganimetleri:


Koton'dan bu kuş desenli bluzu aldım, uzun süredir böyle minik minik hayvan desenli bir parça almak istiyordum. Bunun da rengi ve modeli çok hoşuma gitti. Hanım hanımcık havasını siyah bir şort ve yırtık çoraplar giyerek kırmayı planlıyorum.


Çöpe giden Rimmel Extra Super Lash faciasından sonra Golden Rose'un bu maskarasını denemeye karar verdim ve Gratis'ten aldım, umarım memnun kalırım. Pastel ojeyi de Watsons'tan aldım, yeni yıl için özel çıkan bir seridenmiş.


İçindeki simleri ne kadar hoş değil mi:) Numarası 313 almak isteyen olursa.

Bir de Limango'dan gelen çizmelerimi aldım bugün kargodan ama onlar hikayeleri uzun olduğundan ayrı bir yazı olacaklar.

8 yorum:

  1. Rimelden ben de kullanıyorum, çok seviyorum kendisini :) En güzel yanı sürer sürmez kuruması anında. Bluz çok hoş, şort-çorapla çok çok çıtır olur ;) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. justuntitled- içim rahatladı şimdi, pek emin olamayarak almıştım daha önce golden rose rimellerle iyi anılarım olmadığından :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy cokk sekerlerr yaaaaaaa. yarin gidip kendime alcam aynilarindan cok tatlilar. resmen oha falan oldum yani gorunce anlatamam o derecede. neyse canim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ayy bende böyle mini hayvan desenli bir top istiyorum seninkine bayıldım çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kotona bakabilirsin, başka modeller de vardı sanırım :)

      Sil
  5. merhaba, blogunuzu yeni takibe aldım, bundan sonra beğenerek takipteyim :)
    buarada en üsttekinin bir versiyonu da bende var :)

    YanıtlaSil