11 Şubat 2012 Cumartesi

Body Shop Lip Balmlar

Body Shop'un kavanozlu lip balmlarına görüntü olarak bayılıyorum. Zaten göz kremi ve balmları hijyenik olmasa da kavanozda daha çok beğeniyorum, bu yazıda da bendeki 4 tane Born Lippy'den bahsedeceğim.


İşte bendeki çeşitler: Candied Citrus, Passionberry, Strawberry ve Raspberry. Candied Citrus, eski serilerine ait. Diğer üç tanesi şu an hala satışta.


Şu sıra Candied Citrus'ı kullanıyorum, görüldüğü gibi dibine ulaştım. Passionberry koyu mor olan ve aralarında en belirgin renk veren bu. Strawberry ve Raspberrynin ikisi de çok tatlı bir pembelik veriyor. Candied Citrus shimmer balm diye geçiyor ve simli ama diğer 3 tanesinin içinde ışıltı ya da sim yok. Hepsi de adlarını veren meyveler gibi hoş kokulu, ayrıca da dudakta yapışkan ya da yağlı bir his bırakmıyorlar.

Nemlendirmelerine gelince, aşırı çatlak dudaklara yeterli gelmeyebilir ama bence günlük kullanım için ideal bir yapıları var. Yalnız çantamda taşıyamıyorum ben bunları, parmaklamak hoşuma gitmediğinden evde yatmadan fırçayla sürüyorum, ama parmakla kullanmak sizi rahatsız etmiyorsa çantaya da atılabilirler. 

Sonuç olarak ben bu balmları çok seviyorum ve elimdekiler azaldıkça değişik çeşitlerinden de almaya çalışıyorum. Fiyatlarını tam bilmiyorum ama 10-15 TL arası sanırım, sıklıkta da set olarak ya da çeşitli indirimlerle 5 TL gibi fiyatlara almak mümkün oluyor. Değişik meyve kokulu dudak ürünlerinden ve kavanozlu kozmetiklerden hoşlanıyorsanız bunları da seveceksiniz.

4 yorum:

  1. Seker gibiler bende çok seviyorum body shop balm'larini :))

    YanıtlaSil
  2. şu parmakla sürme olayı beni bozuyor dısarda pek sevmiyorum ben de

    YanıtlaSil