28 Şubat 2012 Salı

Bitenler-5

Bu ayın bitenleri çok gecikti ama oldukça fazla var, o yüzden Mart'la birleştirmeden yazıp atayım dedim.



1) Elseve Renk Koruyucu Şampuan: Saçım 4 yıldır boyalı, sıklıkla da bunu markayı kullandım. Renk koruma açısından memnunum ama ipek gibi saçlar falan yapmıyor, sadece boyanın akmasını geciktiriyor.

2) Goldwell Ultra Volume Şampuan: Kardeşimindi, ben 2-3 kere dibini kullanıp bitirdim. Hacim konusunda oldukça işe yarıyor ama benim gibi kalın telli saçlarınız varsa zaptedilmez uçuş uçuş bir şekle girme riski var:)

3) Elizabeth Arden Green Tea Tropical: Burada tanıttım, hafif ve güzel bir parfüm ama hiç kalıcı değil. Ayrıca bu P10P ürünüydü.

4) Fa Beyaz Çaylı Deodorant: Favori deodorantım, arada başka kokular denesem de buna geri dönüyorum. Burada da bahsetmiştim.

5) Gucci Rush Vücut Losyonu: Çok ağır bir kokusu var bu parfümün, pek bana göre değildi ama beğenenler vardır, özellikle kalıcılık yönüden başarılı.


6) Watsons Mint Lip Balm: Hayatımda bitirdiğim 2. lip balm, çok mutluyum:)

7) Tester Ruj: Rengi iğrençti attım, markasını hiç bilmiyorum. Altında sadece 22 yazıyor.

8) Claire's Parlatıcı: P10Pde olduğundan sürüp durdum ama içindeki dana kadar ve sepsert simlerini hiç ama hiç sevmedim.

9) Avon Color Trend Total Curl Maskara: İndirimle 6 TL gibi bir fiyata almıştım ve kurumaya başlamadan önce çok çok memnun kaldım, ne yapıştırdı ne de kirpiklerimi sertleştirdi. Hem uzatıyor hem de kıvırıyordu, tekrar mı alsam ne. Tek kötü özelliği kurumaya başladıkça performansının çok düşmesiydi.

10) Rimmel Extra Super Lash Maskara: 2 kullanımda çöp oldu , sebebi bu yazıda anlatıldı.

11) Flormar No Bite Acı Tırnak Cilası: Evet tırnak yiyorum, özellikle de ojesizken ama bu iğrenç, elinizle dokunduğunuz yiyecekleri bile acı yapıyor. Çöpe..

12) Komili Islak Mendil: Ne iyi ne kötüydü, ama kokusu çok ağır değildi belirteyim.

13) Pampers Islak Mendil: Favorim, rastladıkça alıyorum.

14) Carrefour Makyaj Temizleme Mendilleri: Zor çıkmayan tarz göz makyajında idare etti ama başarısız.

15) Body Natur Tüy Dökücü Köpük: Berbat! Köpük falan değil, sıktığınız an yere inen cıvıklıkta. Buna harcayacağınız 7-8 TLyi çöpe atın daha iyi.

16) Dermalogica Overnight Clearing Gel: Güzel bir ürün, bendeki mini setinden çıkmıştı ama büyük boyları 130-140 TL civarı ve fiyattan dolayı şimdilik başka ürünler deneyeceğim. Gece yatmadan sürülüyor, hem uyurken cildi temiz tutup yağlanmayı azaltıyor hem de akneleri çıkmadan engelliyor.

17) Pastel Glitter Eyeliner: Bunların kutusu değişti sanırım ama bendeki 157 numaralı mor olan. Simli linerları çok seviyorum, bence makyaja eğlenceli bir hava katıyorlar.

18) Avon Clearskin Blemish Clearing Gel: İşe yarıyor ama çok kurutucu bir yapısı var, bir de bunu sadece noktalara uygulamak gerek. Tüm yüze birden uygulanınca bir tabaka oluşturup gözenekleri tıkıyor ve siyah nokta oluşumuna sebep oluyor.

19) Avon Clearskin Pore Penetrating Jel Temizleyici: Duşun kenarına koyup duşta kullandım, yoksa yüzünüzü ha bununla yıkayın ha sıvı sabunla. İddia edilen gözeneklere işleme gibi bir etkisi falan yok yani.

Bu ay oldukça fazla şey bitirdim, hem de içlerinde makyaj malzemesi olması da beni çok sevindirdi. Ayrıca P10Pde 6 tane ürünü bitirmiş oldum ay sonu itibariyle. Umarım ileriki aylarda da bu hızla ürün bitirmeye devam ederim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder