31 Ocak 2012 Salı

Project 10 Pan Güncelleme

Project 10 Pan'e başlayalı 2 ayı geçmiş, artık bir güncelleme zamanı geldi. Bozdum ben bu projeyi çoktan ve alışveriş yaptım, ama 2 ayda sadece 2 kez kendim kozmetik aldım. O yüzden hala devam ediyorum, en azından elimdeki ürünleri kullanmış oluyorum ve daha az şey alıyorum.

Öncelikle neler varmış bakalım:


8 numaradaki fondoten hariç kullandım, o fondoten bana aşırı koyu olduğundan denedim ama ne yazık ki kullanamadım. İşte kalanlar da bunlar:


Gördüğünüz gibi glosstan birkaç sürümlük kaldı, Elidor'un da dibinde azıcık var. Aydınlatıcı sticki kullanmadım hiç ne yazık ki:( Maybelline allığı da 3-4 kez sürdüm, pek allık sürme alışkanlığım yok. Farın pembe kısmını baz gibi farların altına sürüyorum demiştim, onun ortasını çukurlaştırmayı başardım ama daha var.


Projeme devam ediyorum ama bu gidişle Nisan-Mayıs'ta ancak bitecek gibi görünüyor. Yeni bir güncelleme önümüzdeki aylarda tekrar yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder