19 Aralık 2011 Pazartesi

Makyaj Rutinim

Sabahları 7:15te evden çıktığımdan hazırlanmak için bir rutin takip ediyorum, yani her sabah aynı saatte aynı şeyleri yaparak yetişiyorum:) Makyajım için de elimin altında sürekli kullandıklarım var, ayrıca o günkü makyajımın rengine göre ise far, göz kalemi ve ruj/parlatıcı her gün değişiyor. Resimdekiler ise her makyajımda düzenli kullandığım malzemeler:


1) Avon Blemish Clearing Cover: Burada yazmıştım, kapatıcı olarak satılıyor ama renk vermesi sıfır. Makyaj bazı olarak fondotenimin altına sürüyorum ben, bu şekilde memnunum ama bir daha almam.

2) Avon Calming Effects Fondoten: Avonlara yüklenmemin sebebi bir an önce bitirmeye çalışmam. Bu fondoten de memnun olmamama rağmen kullandığım bir ürün. Yağlı ciltlere kesinlikle tavsiye etmem, çok parlayan bir görünüm veriyor ve gün içinde bu daha da belirgin hale geliyor.

3) Avon Color Trend Total Curl Rimel: Makyaj çantam yazımda yazdım, çok memnundum, kurumak üzere ama indirimde görürsem bir gün tekrar alabileceğim bir maskara.

4) Physician's Formula Çift Renkli Kapatıcı: Yine aynı yazıda bahsettim, Amerika'da 7 dolara satılan şeyi 40 küsür liraya almam içime otursa da fiyatının hakkını kat kat veriyor. Bitince tekrar alınacak bu da.

5) Avon Color Trend Krem Far Paleti: P10P'de yer aldığından açık pembe kısmı bana far bazı görevi yapıyor.

6) Nivea Ideal Finish Pudra: Buna vakti zamanında bloggerlar ayılıp bayıldı ama ben sevmiyorum, zaten içinde talc olduğundan kullanmak da içimden gelmiyor ama bitireceğim artık.

7) Maybelline Dream Mousse Allık: Yazısı için tık.

Haftada 3 gün makyaj yapıyorum, o zamanlarda da bunlar makyajımın temelini oluşturuyor. Dediğim gibi çoğu beğenmediğim ama bitsin diye kullanmaya çalıştığım ürünler, bitirip yeni bir rutine geçtiğimde güncelleme yaparım tekrar.

4 yorum:

  1. bende de Avon Blemish Clearing Cover var.cidden hiç kapatıcılık yok bende sürüp sürüp bitirmeye çalışıyorum.baya da sıvı bir ürün...

    YanıtlaSil
  2. betty- evet aslında bir işe yaramıyor kısacası :)

    YanıtlaSil
  3. ay bu post´u cok begendim, bende yapabilirmiyim tatlim? Dedigin gibi genelde benimde, özellikle acelem varsa, elim hep güvendigim ayni ürünlere gider, ruj ve far degisir cogu zaman sadece ; )

    YanıtlaSil
  4. viva- tabiki yapabilirsin:) ben de mecbur kalıyorum bu şekilde ruitne bağlamaya makyajımı 5 dakikada tamamlamak zorunda kaldığımdan :)

    YanıtlaSil