27 Aralık 2011 Salı

Bath&Body Works Glosslar

Bildiğiniz üzere B&BW İstanbul'da İstinye Park ve Bağdat Caddesi'nde olmak üzere iki mağaza açtı. İlk açılan mağaza İstinye Park yeni açılırken ben Amerika'daydım ve Türkiye'ye dönünce pahalı alacağıma orada bakayım deyip oradaki bir B&BW mağazasına gitmiştim.

Türkiye mağazalarını hala ziyaret edemediğimden bilmiyorum ama Amerika'da glosslarda ve lip balmlarda sürekli 3 al 2 öde kampanyaları oluyor. Ben de böyle bir kampanyadan 3 gloss alıp birini kardeşime hediye ettim, kalan ikisini ise bu yazıda tanıtacağım. Burada satılıyor mu hiç bilmiyorum ve TL fiyatları hakkında da bilgim yok, bilen varsa yorum olarak bırakabilirse süper olur:)





Glossların soldaki I've Been Nice, uçuk pembe bol simli bir parlatıcı. Sağdaki Merry Mentha Peppermint Mocha ise kahve-nane aromalı ve aşırı simli gümüş rengi bir parlatıcı, ayrıca C.O Bigelow diye B&BWün sattığı başka bir markaya ait. Swatchlar:


I've Been Nice ilk sürünce beyaz ama vücut ısısıyla tatlı bir bebek pembesi hal alıyor. Pek yapışkan olmaması güzel ama renk olarak sıradan bir parlatıcı. Merry Mentha ise shea yağı içerdiğinden aslında lip balm gibi de kullanılabilir, çok güzel nemlendiriyor, harika kokuyor ve tadı da inanılmaz güzel, yememek için kendimi zor tutuyorum.

Glossların ikisi de bol simli, sim sevmeyenlerin bunu akılda bulundurması gerek. Yine de yapışkan olmamaları ve dudakta duruşlarını beğeniyorum. İkisi arasından Merry Mentha'yı, hatta tüm Mentha serisini kesinlikle tavsiye ederim, eğer dudaklarınızı nemlendirirken aynı zamanda da bir ışıltı katmak isterseniz. Tadı da nane şekeri gibi ayrıca:)

Sizler B&BWe gittiniz mi ve glosslarını denediniz mi?

1 yorum: