18 Ekim 2011 Salı

Bitenler


Bitenler yazılarını okumayı seviyorum, bu nedenle ben de böyle bir yazıyla başlayayım dedim. Artık bitenler biriktikçe yazarım bu şekilde.  Benim Eylül ayı ve Ekim başında bitirdiklerim bunlar:

1) 8x4 Sweet Secret Deodorant: Deodorantları kokusunu pek önemsemiyorum zaten parfüm kullandığım için, bu da öylesine koltuk altına kullandığım bir deodoranttı. Biraz aşırı tatlı gibiydi kokusu ama bitti, çoktan başka bir tane aldım yerine.

2) Diorskin Forever Fondoten: Bunu geçen yaz Paris'ten almıştım, neredeyse 9 ay kadar dayandı. Yağlı bir cildim olmasına rağmen memnundum ve kapatıcılığı da iyiydi, tekrar alabilirim sonradan.

3) Avon Naturals Elma&Yulaflı Saç Bakım Spreyi: Artık satılmıyor, benimki eskiydi. Güzel değil pek, sadece bitsin diye sıkıp durdum saçıma. Hiç nem ve parlaklık vermiyordu, sadece biraz hacim o kadar.

4) Avon Advanced Techniques Fresh Hair Extender: Kuru şampuan gibi birşey bu, saç diplerine sıkınca yağlı görüntüyü alması gerekli ama pek işe yaramıyordu. Birazcık yağı azaltsa da tekrar almazdım bitince, zaten  artık satıştan kalktı.

5) Parmex Aseton: Aseton seçmiyorum, önüme bu gelmişti almıştım.

6) Avon Color Trend Kapatıcı: İndirimde 4-5 liraya düşüyor ve bu benim 4. bitirdiğim. Fiyat için kapatıcılığı çok iyi ve stick olduğundan yağlı cildimde eriyip gitmiyor, yine de daha çok göz altı morluklarını kapatıyordum bununla. Şimdi başka kapatıcılarım var ama bir gün tekrar alabilirim.

7) Watsons Burun Bantları: Bunlar ilk denediğim burun bantlarıydı ve hala beğenip beğenmediğimi bilmiyorum. Banyodan sonra gözeneklerim açıkken kullanıyordum ama bazen işe yarıyor, bazen de olmuyordu. Belki ben yapıştırmayı beceremedim, bilemiyorum. Tekrar alabilirim ama başka bir marka denemeyi tercih ederim.

Bitirdiklerim şimdilik bunlardan ibaret. Sizin de aralarında kullandığınız, beğendiğiniz ya da nefret ettiğiniz ürünler varsa veya merak ettikleriniz için yorumlarınızı bekliyorum.

7 yorum:

  1. tatlım yanlız izle butonun mu yok banamı öle geldi,takiplicektim ama?

    YanıtlaSil
  2. olması lazım aslında baktım ayarlara

    YanıtlaSil
  3. mihihihi okumadan yazmşım ilk yorumumu. yahu zaten biten ürünler postun yakındaymış..yenisini yaaaap:PP

    YanıtlaSil
  4. ay daha bitmedi bişey ama yaparım 3-4 şey bitmek üzere

    YanıtlaSil
  5. merhabalaar:)sayfanızı tesadüfen keşfettim:)
    çok cici bir sayfanız war...
    seve seve hemen izlemeye aldım:)
    bende sizi beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Canım sayfanı beğendim gerçekten yararlı olmuş ama bir şey sormak istiyorum ben hani avon ürünlerini beğenmemişsin genelde ama baktığımda hemen hemen her fotoğrafta bir avon ürünü var hepsini toplu mu aldın yoksa güvenip mi aldın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde birikmişlerdi avon temsilcisi vardı ailede, ben de ziyan olmasınlar diye kullandım. avondan rujlarını çok çok beğeniyorum ve gözüm kapalı alırım, bir de bazı saç bakım ürünleri iyi. cilt bakım ürünlerini tavsiye etmiyorum

      Sil